poniedziałek, 14 lipca 2014

Nowy dział bloga, Outfit dnia /Outfit of the day

   Gdy pewnego dnia zobaczyłam wpis na pudelku, gdzie wyśmiewano dżinsy Kim Kardashian z dziurami, a w tym samym czasie po Manhattanie setki dziewczyn nosiło taki jeansy jako nic specjalnego, po prostu trend wiosny, wpadłam na pomysł założenia działu modowego, o tym, co jest najmodniejsze wśród najmodniejszego, tu w Nowym Jorku. 
   Jako, że ja osobiście nie jestem idealnym wzorem pod względem trendów, ten dział powstaje przy współpracy z Martyną Malinowską, stylistką fryzur, make up artist, osobą, która zna bieżące trendy i nawet zanim coś pojawi się w sieciówkach, ona już ma modny fason miesiąc wcześniej. Martyna pracuje jako stylistka fryzur na słynnej 5. Alei w dolnym Manhattanie, tuż przy Union Square, prowadzi aktywne życie nocne w najlepszych i najbardziej ekskluzywnych klubach Manhattanu, gdzie toczy się życie, którym później żyją portale plotkarskie na całym świecie. Aż śmiesznie czasem znajomą twarz z klubu na pudlu zobaczyć, Ok, ale wróćmy do Martyny. To z pochodzenia Polka, ale od 3. roku życia zamieszkała w Niemczech. Rzuciła szkołę mając 16 lat i zajęła się modą, make-upem, stylizacjami, gdy skończyła 21 lat, magiczny wiek dorosłości w Stanach, przeprowadziła się do Nowego Jorku.
   Każdego dnia wrzucamy tu jeden outfit z podaniem marek, gdzie są one dostępne. 

   Z wielką miłością do wszystkich czytelników i szerokim uśmiechem dla wszystkich niedowiarków ( i z zapewnieniem, że mam się dobrze, bo ja wiem, że DAM RADĘ) Wasz człowiek - orkiestra, pchana wiatrem i pogonią za przygodą niczym ten Kolumb w XV wieku zza wielkiej wody pozdrawiam Ja

Ewa aka Eve Drifter! :)

Zaczynamy!
Martyna, miejsce: plaża w Atlantic City
top: Free People (www.freepeople.com)
shorty: Necessary Clothing (www.necessaryclothing.com)
buty: Steve Madden (www.stevemadden.com)
okulary: Ray Ban (www.ray-ban.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz